Mama 15.

Bűnössé kiáltottak ki, és elkoboztak mindenem, a szerelmes vággyal megírt levélkéim, feltörték a szobám minden fiókját és a hét lakattal őrzött naplómat is. Nem értettem semmit sem igazán. Hiszen én csak szerettem, hiszen hagytam, hogy őszintén és tisztán viszont szeressen engem ő, az egyetlen ember , akinek számítottam, az egyetlen ember aki képes volt megmenteni a mama fojtogató piciny kezeitől vagy nyelvének gyűlölködő pergésétől. Ő valóban tett akkor abban az időben értem amikor ők lesütött szemmel, félig a Nap felé fordulva tudomást sem vettek a szenvedéseimről. Nem az ő dolguk volt, én nem voltam egyikőké sem, egy testvéremé sem a hat közül, és a bácsikámé sem voltam egészen, kizárólag a mamáé voltam, most pedig mégis mindenki engem akart és engem vádolt és kínzott, az igazság szagától megrészegülve darabokra tépték az életem milliónyi kérdéssel oknyomozással és vádaskodással éjt nappallá téve. A mama akkora már régen másutt járt, Óvárra költözött egy májusi korareggelen, János mocskos kezében egy szál sárga krizantémmal várta a buszvégállomáson és a hajnali ködben reményekkel meg vágyakkal telve belesétáltak az ottani lakótelep fojtogató csöndjébe. A feketebőrű már csak telefonon beszélt hozzám, akkortól csak eképp szerethetett, de még mindig nagyon és úgy igazán,  azt mondta, hogy ő küzd, igazi férfi módjára és ha kell még a börtön kapuján is átlép ezért a tisztaszép szerelemért. Oh jaj, hogyan felnéztem rá, hogyan hallgattam őérte, és hogyan gyűlöltem a mamámat, amiért cserben hagyott bennünket, a feketebőrű mama Léna triumvirátust, annyi titokkal magam maradtam és harcolni kényszerültem addig engem tőle meg nem óvó testvérekkel sógorokkal sógornőkkel, bácsikával, de legfőképp önmagammal, igen, döntést hozni és ítéletet mondani magam fölött, nem és nem, nem vagyok bűnös, én csak szerettem én végre szeretve voltam én így kaptam esélyt az élettől a menekülésre. Most ők mind ott körülöttem keselyűként csaptak le a szenzációra, Léna egy fiatal kis kurva, az anyja a mádám , de lám magára hagyta mert bűnös mert bűnös mert bűnös még számára is végtelenül mocskos ez a lány.

Leave a Reply

